Bewonerscommunicatie

Bij  het oriënteren naar een nieuwe woning komt er nogal wat af op een woonconsument. Want een huis kopen gaat over veel meer dan alleen bakstenen. Met Dit is mijn Thuis informeren, inspireren en begeleiden wij de woonconsument daarom tijdens de persoonlijke woonreis, over alle thema’s die voorbij komen. Vanaf het eerste moment dat de woonconsument zich oriënteert op een woning, tot het moment dat de nieuwe woning wordt opgeleverd. Zodat de woonconsument straks, als zij heerlijk woont, kan zeggen: “Kijk, Dit is mijn Thuis!”

Ditismijnthuis.nl aan het begin van de woonreis

Het portal ditismijnthuis.nl biedt toegang tot de websites van onze projecten in heel Nederland. Als de woonconsument zich aan het oriënteren is op een nieuwbouwwoning, dan vindt zij op de projectsite meer informatie over het project, de prijzen en kenmerken van de beschikbare woningtypes en ontdekt zij alle unieke mogelijkheden die geboden worden om van de nieuwe woning ook echt een thuis te maken. Nog voor de aankoop van een woning kan er een account aangemaakt worden op ditismijnthuis.nl. Met dit account kan ingelogd worden op alle projectsites en ontwerpen die er zijn aangemaakt in de online inspiratietool. Vervolgens kan dit ook gedeeld worden met familie en vrienden.

Ditismijnthuis.nl verderop in de woonreis

Na de aankoop van een nieuw thuis, ontvangt de woonconsument van haar persoonlijke Woonadviseur een activatiecode waarmee toegang wordt verkregen tot de persoonlijke omgeving op ditismijnthuis.nl. Dit is vanaf dat moment dé plek waarop alle laatste relevante ontwikkelingen en nieuws over de woning en het project vermeld staan.

De Woonadviseur
Het wordt vaak gezegd: de aankoop van een woning is één van de belangrijkste aankopen in het leven. Daarom is het ook zo belangrijk dat een nieuw huis zo snel mogelijk écht aanvoelt als thuis. Daar gaan de woonadviseurs van het team Dit is mijn Thuis bij helpen: het creëren van een nieuw thuis! Hierbij komt nogal wat kijken, de woonconsument staat voor een flink aantal keuzes. Wij vinden dat die keuzes niet alleen gemaakt hoeven te worden en daarom krijgt elke woonconsument tijdens de woonreis begeleiding van een persoonlijke woonadviseur. Van een woonklare woning tot het vergroten van een badkamer en de plaats van de wandcontactdozen helpt de woonadviseur de woonconsument bij het maken van de persoonlijke keuzes! Eén persoonlijk aanspreekpunt, altijd bereikbaar, vanaf het eerste woonadviesgesprek tot het moment dat de sleutel van een nieuw thuis wordt overhandigt, de woonadviseur is het persoonlijke aanspreekpunt voor alle vragen. Via de persoonlijke omgeving op ditismijnthuis.nl houdt de Woonadviseur de woonconsument op de hoogte van de voortgang van de bouw en nodigt hij of zij haar uit voor een bezoek aan de bouwplaats zodat zij kan zien hoe ver de bouw van haar nieuwe thuis al is gevorderd. Vragen over andere woonthema’s zoals tuin, energie, woonstyling of iets anders? De woonadviseur koppelt de woonconsument aan één van de experts van team Dit is mijn Thuis.

De voordelen voor de woonconsument op een rijtje:
•    Eén centrale plek waar de woonconsument de gehele woonreis terecht kan.
•    De woonconsument is altijd als eerste op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en activiteiten rondom de nieuwe woning.
•    Kennismaken met de toekomstige buren en tips en ervaringen delen op het forum.
•    Via het berichtencentrum één op één communiceren met de persoonlijke Woonadviseur.
•    Belangrijke documenten overzichtelijk op één plaats beheren.
•    Alle persoonlijke acties in een persoonlijke tijdlijn.

Dit is mijn Thuis zelf ervaren? Bezoek het portal